Medarbejdere og eksterne konsulenter 2018-08-20T09:15:29+00:00
Lone Stensig Jakobsgaard
Lone Stensig JakobsgaardAdministrerende Direktør
T: 2325 9543

Strategisk stærk kommunikationsspecialist med solide erfaringer i organisationsudvikling og forandringsledelse

Gennem mere end 18 år har jeg arbejdet med journalistik, strategisk kommunikation, marketing og projektledelse. Men også med ledelse og udvikling af mennesker og organisationer, på operationelt og strategisk niveau, rettet mod både nationale og internationale modtagere. Jeg har arbejdet i såvel non-profit organisationer som kommercielle og produktionsorienterede virksomheder.

Mine funktioner har været kommunikationsspecialist, leder med strategi- og medieplanlægning samt projektleder med udviklingsfokus via samarbejder på tværs i politiske organisationer. Jeg trives i roller, hvor der kræves en høj standard og hvor jeg via min kreativitet og engagerede indsats, kan sætte de helt konkrete og visionære mål, der skal synliggøre succesraten for indsatsen. Jeg er et stærkt kort i en position, hvor det er væsentligt at afveje flere interessehensyn.

Min uddannelsesmæssige baggrund er fra Århus Universitet, hvor jeg har læst Dansk og Medievidenskab, på Nordisk Sprog og Litteratur. Jeg har løbende taget efteruddannelse såsom: lederuddannelse på Journalisthøjskolen, Certificeret kommunikations rådgiver, Intern strategisk kommunikations rådgivning samt efteruddannelsesforløb i erhvervspsykologi.

Claus Højgaard Mikkelsen
Claus Højgaard MikkelsenChefkonsulent
T: 2625 0217

Pragmatisk og kommerciel profil indenfor forretningsudvikling, salg, ledelse og entreprenørskab”

Stærkt kommercielt mindset, skarp forretningsforståelse, gode salgs- og ledelsesevner samt en pragmatisk tankegang hvor ’end-users pains’ og ’jobs to be done’ er i fokus.

Arbejdet med B2B-salg i 15 år, og vant til at begå mig på forskellige niveauer, og ikke mindst arbejde med forskellige strategier og tilgange – alt fra ’face2face canvas’ over relations/værdibaseret salg til ’social selling’.

Ledelsesmæssigt 10 års erfaring både fra militæret og erhvervslivet. Størstedelen af min ledelseserfaring stammer fra min tid med egne virksomheder. Jeg har ledet i mange forskellige setups, interne/eksterne teams, agenter og nationale/internationale baseret teams.

Som person energisk, positiv, ansvarsbevidst, og arbejder med stort engagement for at skabe resultater. Analytisk stærk, arbejder målrettet og struktureret, og god til at bevare overblikket. Det falder mig naturligt at påtage ansvar samt en ledende rolle, og jeg er ikke bange for at gå forrest. Jeg trives bedst i et uformelt, positivt og anerkendende miljø, hvor alle arbejder for at gøre en forskel for virksomheden og dens kunder.

Preben Kæseler
Preben KæselerKommunikations- og Marketingchef
T: 2037 6657

Opgaverne jeg løser er primært inden for kommunikation, strategi og medieproduktion.

Jeg tror på en venlig og empatisk tilgang, forventningsafstemning, systematik, klar kommunikation og fornemmelse for personlig integritet. Det skal foregå med et smil, samtidigt med at der er fælles fokus på, at holde kursen og farten.

Evnen til at få tingene til at virke og bevare overblikket under pres, har været en af de røde tråde i mit arbejde. Samtidigt kan jeg lære af mine omgivelser, kommunikere positivt og klart på tværs af niveauer fra international topledelse til kolleger og kunder. Magasinet DRIVKRAFT, hjemmesider, medieindhold og -strategier er også min boldbane.

Erfaringerne kommer fra mange års ansættelser i store virksomheder som LEGO, Danmarks Radio og Visit Denmark. Gennem mine egne virksomheder har jeg også udviklet fra enkeltmandfirma til internationalt orienteret Aktieselskab. Mine uddanelser er fra VIA University College og Journalisthøjskolen.

Lars Bruntse
Lars BruntseMarketingassistent
T:

Jeg arbejder med sociale medier og kommunikation og marketing. Desuden hjælper jeg på tværs af de forskellige afdelinger, efter behov

Mette Kjær
Mette KjærAdministrativ medarbejder
T:

Administrativ medarbejder med brede kompetencer indenfor hjemmesider og kundedatabaser.

Sharif Tawfik
Sharif Tawfik Konsulent
T: 2729 1304

Konsulent

Fokus på eksekvering og håndgribelige resultater

Jeg er produktionsingeniør med en civilingeniør overbygning indenfor Operations Management. Jeg har igennem min tid specialiseret mig indenfor produktion, optimering og re-design af forsyningskæder samt industri 4.0 og digitalisering.

Igennem adskillige projekter bl.a. som projektleder har jeg opnået erfaring indenfor ledelse, idégenerering, udvikling af business cases, samt implementering/eksekvering. Det spænder vidt fra lageroptimering, indkøbsstrategi, proces-optimering, make-or-buy (outsourcing), produktions og forsyningskæde-strategi, til digitalisering og klargøring af produktionsvirksomheder ift. Industri 4.0.

Min tilgang er altid med fokus på værdiskabende aktiviteter der bringer glæde ved slutbrugeren.

Som person er jeg ansvarsbevidst, god med mennesker og teamwork. Herudover analytisk stærk med fokus på detaljer igennem en struktureret og målrettet arbejdsproces til at bringe resultater. Det falder mig bl.a. naturligt at påtage mig den ledende rolle med det medfølgende ansvar.

Helge Birkwald
Helge BirkwaldGo2Market og eksport
T: 2295 8573

Erfaring med eksportsalg af teknisk udstyr og systemløsninger til industrien. Kundemøder og direkte salg

Erfaring på strategisk, taktisk og operativt niveau. Opbygning og ledelse af salgsorganisation. Motivere teams og individuel coaching.

Markeds- og konkurrentanalyser. Markedsføring.

Har arbejdet i Tyskland og USA.

Tina Munkø
Tina MunkøIndkøbsoptimering
T: 2211 1146
Udvikling af indkøb

Ekstra indtjening direkte på bundlinjen og afledte forbedringer i logistikprocesser, lagerbinding, risiko, betalingsbetingelser og meget mere.
Tina Munkø har 30 års erfaring fra indkøb på alle niveauer, lige fra disponeringssystemer, forhandlingsteknikker til indkøbsstrategier og risikoanalyser.
Tina har erfaring fra flere forskellige brancher/områder, bla indkøb af militær elektronik, emballager, pharma ingredienser, råvarer, fødevarer, entreprenørydelser og serviceydelser.
Tina arbejder aktivt med businessplaner og leverandør strategier, og har med stor succes lavet betragtelige besparelser i virksomheder.
Tinas fokus er på, hvordan de enkelte firmaer og leverandører kontinuerligt optimerer hele købet og processen, med målet om, at være foran deres respektive konkurrenter, fokus er desuden på vidensforankring, og ikke mindst stærk kommunikation på alle niveauer, gode, varige og solide relationer til leverandører, ud fra mottoet: ”Sammen er vi bedst”

Alexander Sylvestersen-Platz
Alexander Sylvestersen-PlatzDigitaliseringsspecialist
T: 3360 1261

Specialist i optimering og digitalisering af administration og økonomistyring.

Gennem en grundig tilgang, stort kendskab til muligheder og viden om de nyeste systemer skabes optimering gennem digitalisering af den samlede administration.

Komplette ERP-løsninger baseret på eksisterende cloud-systemer, skaber en sikker, fleksibel og fremtidssikret platform for virksomhedens drift og vækst

Lisbeth Nyborg
Lisbeth NyborgSpecialist i forretningsudvikling
T: 2946 3929

Hjælper din virksomhed fra A til B

Opstilling og gennemførelse af konkrete planer til at flytte din virksomhed fra A til B.
Det kan være ejerskifte, finde en investor, fusionere, vækste eller bare udvikle din bestående virksomhed til at være den bedste udgave af sig selv.
Lisbeth Nyborg har 30 års erfaring med forretningsudvikling, både som direktør, som bestyrelsesmedlem og som rådgiver.
Lisbeth har erfaring fra mange forskellige brancher, men har især arbejdet med detailbranchen, produktionsvirksomheder, videns- og it-virksomheder.
Lisbeth tager altid enten udgangspunkt i virksomhedens strategi eller hjælper med at lave en sådan, hvis den ikke findes. Derefter afklares det præcis hvilke(n) udfordring(er), virksomheden har. Lisbeth bruger derefter al sin erfaring på at afdække årsager og muligheder samt lave planer for gennemførelse af de nødvendige ændringer i virksomheden. Lisbeth deltager også, hvis det ønskes, i gennemførelsen af disse.
Lisbeth arbejder også som virksomhedsmægler og kan derfor trække på både sin erfaring og sit store netværk, hvis en proces med en virksomhed ender med, at den skal sælges eller der skal købes op.
Lisbeths fokus er altid på, at alle virksomheder er forskellige og hun arbejder derfor altid på at finde den enkelte virksomheds særkende og dette er fundamentet for det videre arbejde. Lisbeth brænder for at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at vækste og komme derhen, hvor virksomheden fortjener at være. Hun er både en stærk formidler og en stærk lytter og taler derfor godt med alle i en virksomhed.

Vivi H. Nielsen Mathiasen
Vivi H. Nielsen MathiasenJournalist (DJ)
T: 4143 1184
I næsten 15 år har jeg skrevet artikler til lokale medier, samt andre magasiner med indlevelse og et malerisk sprog. Jeg kan også skrive små indlæg til brug på hjemmesider, nyhedsbreve og andre steder, hvor det ønskes. Anden kommunikation kan også skrives.

På de sociale medier har jeg min force på Facebook, hvor jeg har deltaget i workshops og kurser. Jeg har stor erfaring med at administrere flere Facebooksider og grupper.

Jeg har været medlem af Dansk Journalistforbund siden 2005. Til daglig driver jeg eventbureauet Hedensted Events og er redaktør på byportalen Dit Hedensted.

Per Nielsen
Per NielsenIT-management konsulent
T: 4280 6020

Sure’it er uvildige IT management rådgivere omkring alt, der ligger i den administrative business; CRM, ERP, Produktionsstyring, IT-infrastruktur og alt det, der ligger i den boldgade.

Per giver dig et skarpt og uvildigt overblik over dine digitale muligheder. Uanset om du skal udvide dit nuværende it-system eller du skal skifte det helt ud. 100 procent uafhængig – og det er til din fordel.

Per er specialist i Datasikkerhed, Persondatalov og EU persondataforordningen, og har i 2017 gennemført uddannelse som Data Protection Officer. Er bl.a. medlem af- og samarbejder med NC3, som er det Nationale Center for CyberCrime, en del af Rigspolitiet.

Ove Kjærgaard Nielsen
Ove Kjærgaard NielsenIT management konsulent
T: 2040 1367

Sure’it er uvildige IT management rådgivere omkring alt, der ligger i den administrative business; CRM, ERP, Produktionsstyring, IT-infrastruktur og alt det, der ligger i den boldgade.

Ove hjælper virksomheden fra punkt A til B med at gennemføre virksomhedens nødvendige digitale udvikling. Giver dig et skarpt og uvildigt overblik over dine digitale muligheder. Uanset om du skal udvide dit nuværende it-system eller du skal skifte det helt ud. 100 procent uafhængig – og det er til din fordel.

Ove har stor erfaring som resultatorienteret tovholder og projektleder, og har virket i hele norden.

Bo Sundahl
Bo SundahlLEAN ekspert
T: 2899 4534

Bos arbejdsområde er over de seneste 15 år fokuseret på
effektivisering i administration og produktion ud fra Lean og
Six Sigma principperne.

Bo har en baggrund som produktions-og kvalitetsingeniør og
har dermed en solid baggrund for at gå ind i problemområder
på tværs af processerne i virksomheden. Sammen med dyb
Lean erfaring giver det en stærk platform for at afdække
grundlæggende problemårsager, herunder samspil mellem
administration og produktion. Og dermed vælge den
optimale tilgang for forbedringsprocessen.

Tilgangen er analytisk og datadrevet, men i kombination med
en pragmatisk og empatisk tilgang, der er med til at skabe
tillid og ro i forandringsprocessen.

Bo er erfaren underviser og har været udvikler på flere
længerevarende forløb, herunder Teknologisk Institut ”Lean
Navigatør”, ”TPM Green Belt” for Vestas samt underviser på
”Lean administration Green Belt”.

Den faglige baggrund er Maskiningeniør suppleret med en
master i Lean fra Cardiff Business School. I sit karriereforløb
har Bo arbejdet med Lean for bl.a. Danfoss og Novo Nordisk
og virket som konsulent for Valcon og Teknologisk Institut.

Erna Storgaard
Erna StorgaardEkspert i LEAN og arbejdsglæde
T: 2225 9030

Engageret LEAN-konsulent med fokus på at LEAN skal være i øjenhøjde, og være værdiskabende for den enkelte kunde, samt ledelse og ikke mindst medarbejdere.

Har bred erfaring med såvel interne kurser som indførsel af LEAN i mange typer af virksomheder, såvel i produktion som i service og administration.

Opgaverne er mange – og tilpasses altid den enkelte kundes behov og ønsker.

Har altid fokus på høj inddragelse, og har i den forbindelse i efteråret 2017 taget uddannelse som certificeret arbejdslystkonsulent, som hænger rigtig godt sammen med arbejdet med LEAN, for uden arbejdsglæde og trivsel på arbejdspladsen kan forandringsprocesserne ikke blive succesfulde.

Annette Spicker Bruhn
Annette Spicker BruhnGenerationsskifteekspert
T: 3029 4820

Annette brænder for at hjælpe næste generation, der skal overtage stafetten i små og mellemstore virksomheder.
Samtidig har Annette stor fokus på ejerlederen, der har brug for at tænke mange år frem. Bagefter er simpelthen for sent.

300.000 arbejdspladser i Danmark er båret af en ejerleder og det gode DNA, netværket og kompetencerne skal bæres videre til næste generation familie, medarbejder eller ekstern. Vigtigt at få det mentale kickstartet og få hjælp til det, der ikke just er to streger under. Generationsskifte tager tid!

Annette faciliterer processen før, under og/eller efter. Tidslinje/tidshorisont sammenholdt med kommunikation og de personlige udfordringer.
Relationers betydning, faglige kompetencer og virksomhedens netværk er Annettes spidskompetence og du vil som ejerleder mærke, at du sparrer med én, der er tydelig i kommunikationen og som vil både dig og virksomheden. Annettes værdier/styrker: troværdig, vedholdende, ærlig og entreprenant.
Annette er generalist med over 28 år i erhvervslivet. Hun er selv ejerlederdatter og arbejder med ejerledere, da hun har stor respekt og fascination for DNAet og fordi hun simpelthen ikke kan lade være.

Linda Poulsen
Linda PoulsenGrafisk Redaktør, Freelancer
T:

Jeg arbejder med grafisk design som kommunikations- og formidlingsform. Mit fokus er, at budskabet skæres og opsættes så enkelt, stilrent og letforståeligt, som muligt. Jeg er uddannet ved York University i Toronto.

Victor Thorup-Kjærulff
Victor Thorup-KjærulffTalentholdet, salg og marketing
T:

Jeg er uddannet markedsføringsøkonom i 2017, og er i gang med min bachelor. I den forbindelse har jeg nu tre måneders praktikforløb hos Dansk Produktions Univers.

Igennem flere år har jeg arbejdet med iværksætteri, og jeg har været direkte involveret i opstarten af fire virksomheder. Jeg tænker værdiskabende og er struktureret.

Mit fokus hos Dansk Produktions Univers er primært salg og marketing.

Natascha Bombales Noer Toplica
Natascha Bombales Noer ToplicaTalentholdet, Cirkulær Økonomi
T:

Jeg har en baggrund som Design- og Udviklingsingeniør, men er på nuværende tidspunkt i gang med en overbygning som Civilingeniør i Operations Management. Hos DKPU skriver jeg, sammen med min makker Zita Antoni, vores afsluttende specialisering.

Vores specialisering er indenfor Bæredygtighed & Cirkulær økonomi. Visionen er at kunne forene FN’s 17 verdensmål med en praktisk tilgang, som skal kunne hjælpe produktionssektoren m.fl. til at udvikle strategier indenfor bæredygtighed og cirkulær økonomi.

Zita Antoni
Zita AntoniTalentholdet, Cirkulær Økonomi
T:

Jeg er uddannet Global Management and Manufacturing ingeniør og er i øjeblikket i gang med min overbygning som civilingeniør i Operations Management. Jeg har 3 års erfaring indenfor vedvarende energi, hvor mit fokus har været indenfor business processer og optimering af processer.

Hos DKPU er skriver jeg min Master thesis sammen med min specialemakker Natascha Bombales Noer Toplica. Vores specialisering er indenfor bæredygtighed og cirkulær økonomi.

Sukejna Mulalic
Sukejna MulalicTalentholdet, Kommunikation
T:

Jeg er i gang med en cand.mag. indenfor international virksomhedskommunikation, og i forbindelse med mit studie, skal jeg være hos DKPU de næste 3 måneder. Mine arbejdsfelter hos DKPU kommer til at bestå af en række diverse kommunikations- og marketingsopgaver, herunder blandt andet, udarbejdelse af tekstmateriale til den kommende nye hjemmeside.

Parallelt med mit studie har jeg arbejdet en del med kommunikation, marketing og PR inden for forskellige brancher. Sammen med mit arbejde og min baggrund fra studiet, har jeg opnået et grundigt kendskab og viden om kulturelle og erhvervsmæssige forskelle i virksomheder, og dette har givet mig kompetencer til at kunne fungere som formidler i adskillige virksomheder og udføre mange forskellige kommunikationsopgaver.